0
1
2
3
4
5
6
7
Багатоканальний 044-332-11-12
0
1
2
3
4
5
6
7
0
1
2
3
4
5
6
7
Comfort LifeВсі новиниПодіїКурс на функціональність: компанія Comfort Life Development змінює логотип

Ми будуємо комфортне життя

0
1
2
3
4
5
6
7

Курс на функціональність: компанія Comfort Life Development змінює логотип

Курс на функціональність: компанія Comfort Life Development змінює логотип

Компанія Comfort Life Development провела ребрендинг і змінила свій логотип. Нова емблема отримала лаконічний дизайн і більш глибокі смисли, що відображають підхід забудовника до будівництва житлових комплексів.

Comfort Life - девелоперська компанія, яка вже більше 11 років будує будинки, житлові комплекси і квартали в Києві та Київській області. З дня заснування в 2010 році в якості її логотипу виступало стилізоване зображення будівлі, яке майже не змінювалося протягом всієї історії компанії. Будинок - як опора, надійний фортеця, доступна кожному. Простий і зрозумілий логотип не тільки відбивав напрямок діяльності, а й демонстрував амбіції забудовника: в зменшеному варіанті початковий логотип нагадує корону, яка вінчає назву. Бути гарантом, пропонувати кращу і стати впізнаваним лідером галузі - сміливі цілі девелопера, які реалізовувалися рік за роком. З підкоренням нових висот виникла необхідність в зміні візуального представництва для більш точного вираження цінностей і принципів забудовника.

Оновлений логотип має вигляд трьох концентричних кіл з єдиною точкою дотику. Ідея нової айдентики Comfort life полягає в підході, який забудовник і так застосовував в своїх комплексах. Засновники швидко зрозуміли, що комфортне, якісне житло - це не тільки квадратні метри, які отримує власник, і компанія відразу взяла курс на більш широке задоволення потреб своїх покупців.

Comfort life «будує життя» концентруючи увагу на трьох головних побажаннях клієнта: жити в зручній квартирі, в надійному будинку, при цьому мати приємне, функціональне оточення. Цей принцип знайшов відображення в новому логотипі: три концентричні кола якраз і є візуалізацією підходу «квартира - будинок - простір». Головною точкою, в якій сходяться всі три кола, є людина - майбутній власник житла.

Новий логотип отримав мінімалістичний дизайн і глибокий сенс. Нарощуючи темпи роботи і, вибудовуючи свою репутацію, забудовник поставив покупця і його інтереси на чільне місце. Чого чекає клієнт від майбутнього житла? Що буде оточувати його будинку і за межами квартири? Чим буде наповнений його день в комплексі?

Відштовхуючись від цих питань, компанія вибирає локацію для забудови і детально опрацьовує проект. Найменше коло логотипу символізує квартиру. Вона повинна бути комфортною і задовольняти потреби мешканців з різними інтересами. Саме тому забудовник пропонує і невеликі квартири, і просторі пентхауси, плануючи приміщення таким чином, щоб вони були світлими, а власники мали перспективи для дизайну.

Квартира в будинку - частина єдиного цілого. Від якості спорудження будівлі буде залежати мікроклімат в приміщеннях, безпека і комфорт мешканців. Будинок є наступною точкою дотику людини і житлового простору, і його символізує друге коло логотипу. Щоб ця щоденна взаємодія була приємною, Comfort life використовує надійні технології, сучасні матеріали, естетичний дизайн і авторські архітектурні рішення.

Третє коло логотипу є символом інфраструктури та оточення. Відчувати себе комфортно у себе вдома - значить мати можливість приємно провести час за його стінами. Забезпечуючи це, Comfort life продумує сучасний ландшафтний дизайн, місця для відпочинку та спорту, зони ігр та активностей для дітей різного віку. Незмінний рівень безпеки гарантує двір без машин і охоронні системи, а комфортний побут підкріплює власна інфраструктура комплексів і наявність парковок.

Редизайн і спрощення логотипу - природний процес, через який проходять всі зростаючі компанії. Рухаючись від складних форм до лаконічності, від декоративності до функціоналу свого знака, Comfort life підкреслив справжні цінності і унікальність сталого бренду.

×